Luonnosta enrgiaa ja hyvää oloa. 2.

Kirjoittaa tarinan yksinäisestä raeruohostani.
Olipa kerran raeruoho, jonka eräs tyttö istutti. Minä odotin pussissa kauvan. jouduin kulkemaan myös postissa tytön koululta tytön luo. Tyttö mietti heittäisikö pois, kun hänen äitinsä oli ostanut jo hänelle raeruohon. Mutta minä pääsin pussista pois ja multaan. Minä kasvoin nopeasti sillä aikaa, kun tyttö oli käymässä viikon Hämeenlinnassa kotonaan, sillä sain nauttia viikon auringosta ja tyttö kasteli minut ennen kuin lähti. Kun hän tuli äitinsä luo takaisin, niin minä olin jo näin pitkä.. oho.. Tyttö koristeli minut tipuilla ja munilla mitkä hän oli maalannut pienempänä. Se oli hieno. Ei tarvinnut olla enään niin kovin yksinäinen. Sen jälkeen kun olin kasvanut vielä enemmän pituutta niin tyttö leikkasi minut ihan kun aidan. Se tuntui kivalta. Kasvan vieläkin hänen koulu pöydällään.
Tyttö meinasi istuttaa myös äitinsä ostaman raeruohon. Hän kasvaa myös kovaa vauhtia.









Kommentit

  1. Olipa mukava tarina ja nyt tiedän ettemme Raisan kanssa postittaneet näitä rairuohopusseja teille opiskelijoille turhaan.

    VastaaPoista
  2. Kiva tarina Johanna! Muista että siemenet kylevetään, puhuit tuossa tarinassa istuttamisesta.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

4.5